![]() |
![]() |
Driver til hovedkort | ![]() |
thenerd
Medlem
![]() ![]() Ble medlem: Jan 30, 2004 ![]() |
![]() |
Formaterte pcen for en stund siden, og skal spille inn video fra DV tape, men kommer kun lyd. Tror det er problem med driveren. Må ha tak i ny driver.
Hadde problemer med å finne ut av hva hovedkortet het, men lastet ned Everest og da kom det opp: Hovedkort ID 07/19/2004-KM400-8235-6A6LYE1BC-00 Hovedkort ECS V7-2 Frontside buss egenskaper Bustype DEC Alpha EV6 Busbredde 64-bit Virkelig klokkehastighet 167 MHz (DDR) Effektiv klokkehastighet 333 MHz Båndbredde 2667 MB/s Minnebuss egenskaper Bustype DDR SDRAM Busbredde 64-bit DRAM:FSB forhold 1:1 Virkelig klokkehastighet 167 MHz (DDR) Effektiv klokkehastighet 333 MHz Båndbredde 2667 MB/s Chipsetbuss egenskaper Bustype VIA V-Link Busbredde 8-bit Virkelig klokkehastighet 67 MHz (ODR) Effektiv klokkehastighet 533 MHz Båndbredde 533 MB/s Hovedkort fysisk informasjon CPU sokler 1 Socket 462 Ekspansjons sokler 1 PCI, 1 AGP, 1 CNR RAM sokler 2 DDR DIMM Integrerte Enheter Audio, Video, LAN, IEEE-1394 Formfaktor SFF Hovedkortstørrelse 200 mm x 240 mm Hovedkort chipset KM400 Hovedkort produsent Firmanavn Elitegroup Computer Systems Produktinformasjon http://www.ecs.com.tw/ECSWeb/Products/ProductList.aspx?CategoryID=1&MenuID=16&LanID=0 BIOS nedlasting http://www.ecs.com.tw/ECSWeb/Downloads/Category_Download.aspx?Categoryid=1 Hva heter hovedkortet mitt, og hvordan får jeg tak i driver til det? Må bruke firewiren-porten som er på hovedkortet, får å spille inn video fra film-kameraet mitt. Sorry for lang mail, men har lite peiling på dette området ![]() Takk.. |
||||||||
|
![]() |
![]() |
![]() |
BjerkneZ
Medlem
![]() ![]() Ble medlem: Feb 03, 2003 Bosted: Fredrikstad ![]() |
![]() |
Tror det er en av disse du skal ha:
www.ecs.com.tw/ECSWeb/...=0&LanID=9 |
||||||||
|
![]() |
![]() |
![]() |
Tharon
Medlem
![]() ![]() Ble medlem: Des 16, 2003 Bosted: Tromsø ![]() |
![]() |
Har du ACE Megas Codec-pakke installert? I såfall, så er det noe i den pakken som gjør at du kun får lyd. Prøv å legg in K-Lite codecpakke. Det hjalp meg hvertfall.
|
||||||||
_________________ ![]()
|
![]() |
![]() |
Driver til hovedkort | ![]() |
|
||
|
![]() |