Loading page ...

HjemForumNedlastningerTips & TriksTemaerKonkurranseHjelp
Google
Web Win-XP.no
Toggle Content
Toggle Content
   Toggle Content Medlemmer

Velkommen Anonym

Brukernavn
Passord


Medlemskap:
Ny i dag: 0
Ny i går: 0
Totalt: 24966

Personer pålogget:
Medlemmer: 0
Besøkende: 16
Søkeroboter: 1
Stab: 0
Administratorer pålogget:

Ingen administratorer er pålogget!

   Toggle Content Siste Fra Forumet
Treff for gamle kjente?
av BjerkneZ Okt 07, 2017

God Jul... igjen :)
av BjerkneZ Okt 07, 2017

God Jul til Win-xp.no!
av kentaarl Nov 12, 2016

Installeringsfeil.
av errenn48 Okt 18, 2014

Bare for morroskyld :)
av Skoony Sep 12, 2014

Flytting av windows 7 fra IDE til SSD--
av JonV Jan 13, 2014











   Toggle Content Siste Kommentarer
  Win-XP.no starter en helt ny side
Av mirak
Mandag 28 Oktober @ 21:41

  Guide - Hvordan bruke USB 3G Mobilt bredbånd på PS3 eller XBOX360
Av czartery
Mandag 28 Oktober @ 10:38

  Spotify for film planlegges
Av czartery
Mandag 28 Oktober @ 10:38

  Guide - Hvordan sette opp kablet nettverk mellom Vista og XP
Av czartery
Mandag 28 Oktober @ 10:38

  Fengsel og erstatning for gutta bak The Pirate bay.
Av echeapsnpabacks
Lørdag 06 Juli @ 14:44


   Toggle Content Siste Fra Bruktmarked

 



Svar på Emne

 Lave poengsummer på artiklene.
Fedda
Medlem
Medlem


Ble medlem: Sep 07, 2005
Bosted: Stavanger


Svar med Sitat
Før jeg begynner og si det jeg vil si, så må jeg bare si at det jeg kommer til å si (Ja, det var mye si der), bare gjelder de som faktisk gjør dette. Så ikke føl dere truffet hvis dere ikke gjør dette...

Hva er det med folk her på win-xp, og det med å stemme lavt på artikler? Hver gang jeg leser en artikkel, ser jeg på poengsummen og den er aldri høyere en 1.50, uansett hvor mange stemmer den har. Er dere redde for at andre skal være bedre enn dere, eller? Har selv begynnt og gi full pott til alle, uansett hvor bra den er, fordi det ødelegger hele pointet med poeng, hvis alle skal gi den 1 stjerne...

 PROFILE | MSN |
 
CissaM
Medlem
Medlem


Ble medlem: Mar 05, 2006


Svar med Sitat
Er enig med deg der! Lurer på det samme!?


Kan vel bare si: Va er det med dere? Er dere ikkje glade får og vetta litt nyheter?

_________________
Mvh. CissaM...
 PROFILE | WWW |
 
Fedda
Medlem
Medlem


Ble medlem: Sep 07, 2005
Bosted: Stavanger


Svar med Sitat
Bumper denne nå.
Er det mulig? Det ser jo nesten ut som en form for en bug!
 PROFILE | MSN |
 
Luxurious
Medlem
Medlem


Ble medlem: Mar 13, 2005


Svar med Sitat
Det ødelegger jo hvertfall hele poenget med poeng dersom du gir full pot til alle. Veldig mange av artiklene er jo rene oversettelser fra andre sider. I tillegg kommer mange av de altfor seint slik at det blir gamle nyheter.
 PROFILE |
 
eselliken
Medlem
Medlem


Ble medlem: Mar 11, 2006


Svar med Sitat
Er enig med Luxurious at det blir feil å gi alle artiklene full pott fordi andre stemmer lavt. Men jeg er enig med Fedda at mange av artiklene er stemt alt for lavt.
 PROFILE |
 
Fedda
Medlem
Medlem


Ble medlem: Sep 07, 2005
Bosted: Stavanger


Svar med Sitat
Luxurious skrev:
Det ødelegger jo hvertfall hele poenget med poeng dersom du gir full pot til alle. Veldig mange av artiklene er jo rene oversettelser fra andre sider. I tillegg kommer mange av de altfor seint slik at det blir gamle nyheter.


1. Nei, da har du ikke fulgt med på de siste artikklene. Det er jeg som har publisert hver eneste artikkel i et par måneder nå, og kun èn av dem har vært kopiert (dette er lov, i og med at den var kopiert fra en side fra Technett linja øverst på siden).
2. Jeg har ikke sagt at alle skal gi full pott til alle. Jeg sier at dere bør vurdere den etter hvor god dere syntes den er, og jeg har sett konge artikler som har over 1000 stemmer, og poengsum på 1.00.. Det ødelegger poenget.
 PROFILE | MSN |
 
petter1
Medlem
Medlem


Ble medlem: Mai 22, 2005
Bosted: Asker


Svar med Sitat
Er det ikke mulig at enkelte setter litt høyere krav til nyhetene enn det du gjør Fedda? Jeg mener faktisk de fleste nyhetene ikke fortjener så mye over et poeng i snitt.
 PROFILE |
 
Fedda
Medlem
Medlem


Ble medlem: Sep 07, 2005
Bosted: Stavanger


Svar med Sitat
petter1 skrev:
Er det ikke mulig at enkelte setter litt høyere krav til nyhetene enn det du gjør Fedda? Jeg mener faktisk de fleste nyhetene ikke fortjener så mye over et poeng i snitt.


Jo, det er fullt mulig. "Enkelte" sier du, ja, men når 3000 stk. stemmer laveste poengsum, og når omtrent hver eneste artikkel her på denne siden har en poengsum på 1.5 eller lavere, begynner jeg å bli litt bekymret.

Og hvis det rett og slett er kravene til folk som gjør dette her, så bør dere enten begynne å senke kravene litt, eller sende inn en perfekt artikkel selv..
 PROFILE | MSN |
 Re: Lave poengsummer på artiklene.
DataStian
Medlem
Medlem


Ble medlem: Mar 03, 2006
Bosted: Mausund - Frøya


Svar med Sitat
Jeg skal skjærpe meg fedda:P

_________________
Mvh Stian!
 PROFILE | WWW | MSN |
 Re: Lave poengsummer på artiklene.
Fedda
Medlem
Medlem


Ble medlem: Sep 07, 2005
Bosted: Stavanger


Svar med Sitat
monolegis skrev:
Jeg har stemt lavt på de fleste artikler på grunn av at det ofte er et par linjer langt. Altså når artikelen fremstår som en notis mer enn en nyhet. Skal jeg stemme noe mer enn 2 så bør nyheten ta mer enn 10 sekunder å lese.

Dette må ikke misforstås med at jeg ikke setter pris på at det er aktivitet på nyhetene. Det betyr heller ikke at jeg ikke setter pris på jobben du gjør, for det gjør jeg.

For å ta et eksempel så viser jeg til IE7 endelig på norsk.


Sitere::
Et par dager tidligere ble det sluppet svensk og finsk utgave, og de fleste regnet med at Microsoft ville klare å få norske utgaven ut for nyttår.

Dette ble innfridd og IE7 i norsk utgave (bokmål) kan lastes ned fra linken under:

www.microsoft.com/down...1805B2F90B "



Det er hele artikelen! Hadde jeg skulle gitt den noe mer enn 2 (den får en svak 2-er for å ihvertfall ha en link) så måtte den som et minstekrav hatt en oversikt over nye funksjoner, kanskje noen bilder av nettleseren og en link til changelog. Hvis dere virkelig skulle scoret poeng, så kunne dere jo tatt med litt historie, sammenligning med andre nettlesere osv. Bare fantasien setter grenser.

Men som sagt: litt nyheter er bedre enn ingen nyheter.


Ja, den er vel et lite unntak. Jeg kan ikke drive å skrive om hele artikler som blir sendt inn, så det blir litt vanskelig å få gjort det du sier. Grunnen til at denne ble publisert, tross kavliteten, var etterspørselen etter dette programet. I ettertid så tror jeg kanskje det hadde vært bedre om den hadde blitt "gjort om" til en nedlastning heller. Menmen, det er menneskelig og gjøre feil.. ;)
 PROFILE | MSN |
 
Fedda
Medlem
Medlem


Ble medlem: Sep 07, 2005
Bosted: Stavanger


Svar med Sitat
Til neste gang folkens, les denne --> www.win-xp.no/index.ph...ic&t=26443

Den kan kanskje være med å heve nivået på kommende artikler enda mer. Hmmdu har spammet den litt med noen barnslige loffetråder, så se bort ifra dem og les det som står i første post..
 PROFILE | MSN |
 
Hmmdu
Medlem
Medlem


Ble medlem: Jul 04, 2006


Svar med Sitat
Fedda skrev:
Til neste gang folkens, les denne --> www.win-xp.no/index.ph...mp;t=26443

Den kan kanskje være med å heve nivået på kommende artikler enda mer. Hmmdu har spammet den litt med noen barnslige loffetråder, så se bort ifra dem og les det som står i første post..


Må nok si at ditt gangsyn skuffer meg mer og mer..
Hvis du kaller faktaopplysninger i forhold til en post du lager og ikke følger selv for spamming, - er du moden for stryk-karakter i den barnehagen din mor følger deg til og fra.
Å se dine barnslige kråketær på trykk her, er til å bli dårlig av. Det er heldigvis langt mellom slike oppblåste selvforherligende karikaturer som deg..

_________________
"Tanken var god, men den ble annerledes på vei ut..." Ole Brumm
 PROFILE |
 
Fedda
Medlem
Medlem


Ble medlem: Sep 07, 2005
Bosted: Stavanger


Svar med Sitat
Hmmdu skrev:
Fedda skrev:
Til neste gang folkens, les denne --> www.win-xp.no/index.ph...mp;t=26443

Den kan kanskje være med å heve nivået på kommende artikler enda mer. Hmmdu har spammet den litt med noen barnslige loffetråder, så se bort ifra dem og les det som står i første post..


Må nok si at ditt gangsyn skuffer meg mer og mer..
Hvis du kaller faktaopplysninger i forhold til en post du lager og ikke følger selv for spamming, - er du moden for stryk-karakter i den barnehagen din mor følger deg til og fra.
Å se dine barnslige kråketær på trykk her, er til å bli dårlig av. Det er heldigvis langt mellom slike oppblåste selvforherligende karikaturer som deg..


Beklager, men du snakker for mye i bilder til at jeg skal forstå alt det du sier. Faktaopplysninger eller ikke, send PM om slike ting heller. Og det hadde holdt med å sagt ifra at det manglet kilder på noen av artikklene - èn gang.
 PROFILE | MSN |
 
Fedda
Medlem
Medlem


Ble medlem: Sep 07, 2005
Bosted: Stavanger


Svar med Sitat
Har nå funnet ut av det var en google-bot som trykket seg rundt. Den er nå blokkert, og jeg håper poengsummene vil bli litt høyere nå.. Veldig Glad
 PROFILE | MSN |
Svar på Emne

Lave poengsummer på artiklene.
Du kan ikke starte nye emner i dette forumet
Du kan ikke svare på emner i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet
Du kan ikke legge til filer i dette forumet
Du kan laste ned filer fra dette forumet
Alle klokkeslett er GMT +1 Time  
Side 1 av 1  



  
Gå til:  



 
   Toggle Content XP-Verktøy
 Meny Nettverk Sikkerhet Oppdateringer Søk & Support

   Toggle Content Reklame
- Blekkpatroner
- Timelapse Video




   Toggle Content Annonse




Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy


ITpro TechNett Om TechNett